nog steeds zon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu nog steeds zon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

nog steeds zon

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

14 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen!

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes die jullie achterlaten! Echt leuk om te lezen.
De afgelopen week heb ik niet heel veel speciale dingen gedaan. Heb vorige week de hele week stage gelopen en dat ging eigenlijk allemaal wel goed, heb het nog steeds goed naar men zin op men stage adres, het enige jammere is dat er geen koffie is! Ik drink sinds ik hier ben eigenlijk elke dag maar 1 bakje koffie, soms niet eens. Dat is wel even wennen hoor, helemaal op een maandagochtend :P.
Afgelopen zaterdag heb ik weer lekker gevoetbald, is wel lekker om af en toe een balletje te trappen, je bent hier trouwens zomaar kapot met de temperaturen hier, heel vermoeiend. 'S avonds zijn we gezellig op stap geweest, zoals elke zaterdag, het was weer erg gezellig. Zondag heb ik de hele dag op het strand gelegen, moest even bijkomen van de 4-0 nederlaag van Heerenveen :(. 'S avonds zijn we met een hele groep uit eten geweest, iemand van de jongens waar ik wel mee omga gaat vandaag naar huis, het was zijn laatste avondmaal..
Ik heb tussendoor ook nog wat leuke foto's gemaakt. Ik kwam van de week thuis en toen waren de buurjongentjes leguanen aan het vangen, het ging ze goed af zoals je op de foto's kunt zien. Verder ben ik vrijdagmiddag vanuit mijn stage naar fort nassau gereden, dat is een uitkijkpunt en ik heb daar wat leuke foto's van Willemstad gemaakt.
Ik heb erg zin in de komende week. Dinsdag heb ik weer een voetbalwedstrijd, tegen het wereldstageteam waar we de vorige x met 2-1 van verloren hadden, ik ken ondertussen een heleboel jongens van dat team, dus dat wordt erg leuk. Donderdag is het hemelvaart dan zijn ze hier ook vrij. Wij beginnen dan met onze eerste dag van de duikcursus, heb ik heel erg veel zin in, ik ben ben benieuwd wat we gaan doen. Vrijdagavond treedt DJ Chuckie op en daar ga ik zeker heen, wordt vast een leuke party! Aankomend weekend gaan we ook alleen maar duiken zoals de planning nu is, dan hebben we lekker snel onze padi!!

  • 14 Mei 2007 - 17:16

    Marita:

    Heey Roald!
    Leuk om je verhalen te lezen! zo te zien heb je het erg naar je zin daar! Grappig dat er een stagevoetbalteam is trouwens! dan leer je snel veel mensen kennen natuurlijk! Maar jij zit bij een 'gewoon' team daar, das vast ook erg leuk! Gelukkig dat je stage je ook goed bevalt!
    Veel plezier nog!

    x Marita

  • 15 Mei 2007 - 07:40

    Ineke:

    Hoi Roald, Het woord jaloezie kwam niet in mijn woordenboek voor, maar sinds ik al die foto`s zie begin ik er wel aan te twijfelen, ik zou zo een paar daagjes met jou willen ruilen, maar dat lijkt me ook weer niet goed voor jouw fysioklanten als ik het een paar dagen over zou nemen. groetjes en een dikke tût van mij en ook van Alle

  • 16 Mei 2007 - 08:26

    Evers:

    Hey Roald,

    Goed te horen dat je het naar je zin hebt in Willemstad. Ik zie ook dat je het zwaar hebt met je stage! (haha) Ik zou zeggen geniet er de komende maanden van! Dan zien we je in augustus wel weer in het koude kikkerlandje! Als je dan tenminste geen profcontract hebt getekend!

    Groeten Evers
    Hvb 3

  • 16 Mei 2007 - 10:26

    Fransen:

    Hee kerel,
    Het ziet er goed uit daar! Dat hou je vast nog wel even vol. Niet verkeerd! Geniet ervan en we zien je over een paar maanden wel weer. Conditie en balgevoel op peil houden, hè! ;)

    Groeten,
    Fransen

  • 17 Mei 2007 - 13:19

    De Gaastratjes:

    Hey kleine neef leuk om je zo te kunnen volgen.We kijken geregeld even, om te kijken hoe het met je gaat.Heel veel plezier nog en rustig aan he.(vooral met de feestjes)
    Groetjes van hielke,esther,ramon
    en nienke.

  • 17 Mei 2007 - 14:55

    Klaver:

    Hey Roald,

    Ik zie dat je het TOP hebt daar! Je maakt er een mooi feestje van. Succes met alles en ik hou de site in de gaten.

    Greetz,

    Klaver

  • 20 Mei 2007 - 11:24

    Sjak:

    Heej Roald,

    Leuke foto's! Je vermaakt je wel goed zeker daaro. Denk je nog wel es aan ons? Die goeie ouwe klasgenoten?? Hahaha, veel plezier nog!

    xx

  • 25 Mei 2007 - 16:41

    Hans:

    Hey Fabio,
    Leuk om op deze manier te zien en te lezen wat je daar allemaal meemaakt. Met zulke stranden snap ik wel waarom je al die tijd in de sportschool hebt doorgebracht haha. Trouwens nog bedankt voor je kaart, echt een onvergetelijke wedstrijd. Ik blijf je natuurlijk volgen geniet ervan.

    Groetjes,
    16

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 50315

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: