nog even genieten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu nog even genieten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

nog even genieten

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

07 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Het werd wel weer eens tijd om een berichtje te schrijven... ik heb er eerlijk gezegd de laatste tijd niet veel zin en tijd voor gehad om iets te schrijven, ik ben veel te druk met relaxen en leuke dingen doen! Twee weken geleden ben ik verhuisd naar de bonitostraat (waar Lonieke woont), alleen in dat andere huis vond ik maar saai. Ik zit daar nu dus twee weken en het bevalt me heel goed, we doen vaak met het hele huis allemaal leuke dingen, lekker naar het strand en regelmatig uiteten of gezamelijk eten op het balkon. Verder ga ik veel om met Michael en Jeroen, twee prima gasten waar je leuk mee kan ouwehoeren. In die zelfde week dat ik ging verhuizen moest mijn auto gekeurd worden, ik was daar wel een beetje zenuwachtig voor, en terecht want hij werd afgekeurd. De blikschade die was ontstaan toen ik uit de bocht vloog was te gevaarlijk voor bijvoorbeeld voetgangers. Ik baalde wel. Toen heb ik besloten op de auto niet te laten repareren en gewoon de laatste 3 weken ongekeurd door te rijden, het was een risico, maar de reparatiekosten waren anders veel te hoog. De volgende dag reed ik in mijn rover naar cinco (club), toen hij bij de stoplichten opeens uitviel en niet weer wilde starten. Toen ik uitstapte zag ik dat er een hele plas olie onder de auto lag. Tom heeft me toen naar de garage gesleept en de volgende dag bleek het dat de koppakking kapot was. Om dat te repareren ben je een paar honderd gulden kwijt, dat had ik niet meer voor de auto over. Ik heb er sinsdien niet meer ingereden en ben bezig gegaan om hem te verkopen. Dit is me afgelopen week ook gelukt, nouja ik heb de auto niet verkocht. Ik heb met meerdere mensen gesproken die hier een beetje in de auto wereld zitten en niemand is geinteresseerd in een Rover, er zijn gewoon bijna geen onderdelen voor te krijgen. Ik heb nu een deal gemaakt met een gast die auto’s verhuurd. Hij heeft mijn auto gekregen en ik mag gratis de laatste twee weken in een huurauto van hem rijden. Ik vond het een prima deal, nu hoef ik me lekker niet meer druk te maken over die auto en kan ik volop genieten van mijn laatste weken. Naast stage lopen chillen en lekker eten heb ik ook nog regelmatig gevoetbald. Ik heb te horen gekregen dat ik niet mee mag doen met de play-offs omdat ik ingeschreven sta in NL, er jammer was wel leuk geweest. Maar omdat de selectie erg krap is voetbal ik nu nog wel altijd mee in de oefenwedstrijden, erg leuk! Zo hadden we vorige week een oefenwedstrijd tegen de selectie van Curacao onder 23 in het SDK (grote stadion hier), die gasten kunnen echt goed voetballen, we verloren met 2-1. toch wel netjes.
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn stagebegeleider (Ronald) gaan mountainbiken. Hij doet dit regelmatig en ik had wel eens zin om dat te gaan doen. We waren al om 7 uur s’ochtend vertrokken, want wanneer je later op de dag gaat is het echt veel te warm. We zijn vanaf julianadorp richting de bullenbaai gefiets en vervolgens zijn we naar daaibooi gegaan (strand). De heenweg zagen we opeens een auto staan midden op een heuvel, deze bleek gestolen te zijn. Alle wielen en de bumper was er afgehaald, we hebben toen de politie maar even gebeld en zijn toen weer verder gegaan. Met elkaar hebben we ongeveer 3 uur gefiets, op het laatst waren mijn bene ook helemaal moe, zelfs op de vlakke stukken verzuurden ze al. Maar het was erg leuk om een keer te doen.
Deze week ga ik nog even lekker genieten, eigenlijk wil ik hier nog helemaal niet weg, het is hier veel te relax! Maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn om terug te gaan naar NL. Donderdag over een week ben ik terug!

  • 07 Augustus 2007 - 14:16

    Tea:

    Fijn dat je nog even geniet van de laatste dagen op Curaçao.
    De keuken en je nieuwe optrekje zien er keurig uit!
    Ik tel de dagen af! Ik zal blij zijn als je weer thuis bent (en de honden natuurlijk ook)!
    Tot gauw!!

    liefs je moeder xxxxxxxxxxxxx


  • 07 Augustus 2007 - 14:18

    Sam:

    mountainbiken met roald, haha leuke herinneringen aan:D ik zie je binnenkort dan weer man, nog veel plezier komende week

  • 07 Augustus 2007 - 15:55

    The Kemperman Family:

    Ik kom je mee ophalen vanf Schiphol hoor! Maar zullen we je nog wel herkennen?? (errug gebruind, zeeeer blond ?)
    Veel plezier nog deze laatste week.
    Groet van ons allemaal.

  • 07 Augustus 2007 - 16:13

    Alieda:

    Roald,
    Wat ben je bruin!!!!! Niet te geloven!!!!! Dat zal hier niet lukken met dat oerhollandse weer....

    Kus Alieda

  • 07 Augustus 2007 - 17:19

    Gerbrich:

    jeej voor jou komt t alleweer dichtbij om naar huis te gaan! en voor mij om naar suriname toe te gaan!! geniet dr nog maar ff een tijdje van! en als ik weer terug kom maar weer ff klassenuitje;)

  • 09 Augustus 2007 - 08:34

    Henrieke:

    Al bijna weer terug :O, is snel gegaan volgens mij!
    Maar je bent zeker bruin geworden ;).
    Als jij weer terug komt, zit ik net in Kenya, dus we treffen elkaar niet meer ( was namelijk wel beniewd naar je verhalen).
    Wil je nog heel veel plezier wensen, je laatste dagen daar op Curaçao.

    Groetjes, Henrieke

  • 13 Augustus 2007 - 18:51

    Benzweg 28:

    Hallo Roald wij hebben gehoord dat je je stage heel goed hebt afgerond. Onze felicitaties daar voor. Verder wensen wij jou een hele prettige en goede vlucht a.s.donderdagen. Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 50310

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: