Aan alles komt een einde... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu Aan alles komt een einde... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

Aan alles komt een einde...

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

15 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Aan alles komt een eind, zo ook aan dit avontuur. Over een paar uur vertrekt mijn vliegtuig en ik dacht laat ik nog maar even een laatste berichtje achterlaten. De afgelopen dagen heb ik nog zoveel mogelijk genoten. Ik heb dan ook geen moment stil gezeten en heb elke dag wel wat gedaan. Ik ben nog naar een aantal strandjes geweest waar ik nog niet was geweest, het zijn er ook zoveel dusja. Hier zaten een paar echt hele mooie tussen, echt van die strandjes waarvan je denkt dat ze niet kunnen bestaan. Verder ben ik afgelopen zaterdag nog even op stap geweest met mijn stagebegeleider (Ronald) en zijn zoon Armand en met Ronald zijn vriendin en haar zoontje, dit was erg gezellig. We zijn eerst bij een restaurantje geweest waar ze lekker lokaal eten serveren, vervolgens zijn we naar het marriot Hotel gegaan, daar moest de broer van Ronald optreden met zijn Jazz-bandje. We hebben daar even wat gedronken en relax gezeten. Verder was het natuurlijk van alles de laatste keer, laatste keer Cinco, laatste keer Mambo, laatste keer Wet & Wild erg jammer om dit straks in Nederland te missen.
Ik zou het bijna vergeten, maar ik heb natuurlijk ook nog mijn stagebeoordeling gehad. Jullie dachten misschien dat ik hier alleen maar leuke dingen deed en verder geen flikker uitvoerde, maar dat is niet zo. Ik heb ook zeker mijn best gedaan voor mijn stage, en dat blijkt ook wel, ik had namelijk een 9 voor mijn eindbeoordeling! Ben ik best wel trots op!
Op dit moment zit ik echt met gemengde gevoelens. Ik ben aan de ene kant blij dat ik weer naar huis ga, iedereen weer te zien en gewoon in je eigen omgeving te zijn, maar aan de andere kant vind ik het echt moeilijk om hier weg te gaan. Ik heb hier echt de tijd van mijn leven gehad. Ik heb zoveel dingen gedaan en zoveel vrienden gemaakt waarvan ik er misschien een paar ooit terug zie. Curaçao is bijna een soort tweede thuis geworden, ik ga hier zeker nog eens terug komen!
Ik ga nu de rest van mijn spullen in men koffer proppen en dan op naar het vliegveld, ik zie jullie allemaal snel!
Curaçao Danki!

  • 15 Augustus 2007 - 19:29

    Tea:

    Ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Proficiat met het mooie cijfer voor je stage!
    Ik zie je morgen op Schiphol!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Augustus 2007 - 04:47

    The Kemperman Family:

    Nog 2 uurtjes dan landt je vliegtuig. Jammer dat het over is, maar...fijn dat je weer naar huis komt (mét de ervaring van je leven)
    Zie je straks op Schiphol (hoop dat we je herkennen ;-), zó bruin en zó blond)
    tot straks

  • 16 Augustus 2007 - 10:52

    Jacquelien:

    Gefeliciteerd met je super goeie cijfer en welkom terug in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 50317

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: