update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

update

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

08 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen in het koude kikkerlandje... haha! Weer even een klein verhaaltje hoe het met me gaat. Ik heb namelijk op dit moment even geen patienten dus kan ik mooi even internetten. Ik heb er nu een weekje stage opzitten en tot nu toe bevalt het me nog steeds goed. De McKenzie therapie die mijn stagebegeleider geeft is erg leerzaam en het is leuk om te zien dat de effecten van de therapie goed zijn. Verder heb ik regelmatig leuke discussies met hem over bepaalde therapie en manieren van handelen binnen de fysiotherapie, dit is erg leerzaam, bij mij vorige stageadres was daar de tijd niet voor.
Vorige week heb ik mijn eerste voetbalwedstrijd gespeeld bij cvv-willemstad. Ik had nog nooit meegetraind dus ik kon al die jongens nog niet, maar waren volgenz mij allemaal wel aardige jongens. We speelden een oefenwedstrijd tegen een het wereldstageteam (team van stagaires), wel leuk want mijn huisgenoten zaten dus in dat team. We verloren helaas met 2-1, ik stond in de spits, ik heb niet gescoord, maar had wel een assistje ;). Volgende week oefenen we nog een keer tegen het zelfde team, dan gaan we winnen!
Afgelopen zondag hebben Sandra, Lonieke, Herman en ik een proefduik gemaakt. Wat was dat vet! Echt een hele ervaring, zo mooi. Vele soorten koraal gezien en veel aparte visjes. We hebben ook nog twee pijlstaartinktvissen gezien. We doken ongeveer tot 12 m diepte, al best diep vond ik zelf! Over 2 weken gaan we met zen viertjes de cursus volgen, dat zijn 7 lessen in totaal. Als je slaagd heb je je "padi" en mag je overal over de wereld duiken. Ik heb daar echt zin in.
Ik heb helaas nog geen foto van mezelf in een duikpak, maar dat komt nog wel :P

AYO

  • 08 Mei 2007 - 14:52

    Anneke:

    Heey mop!:D
    Zo te zien heb je het erg naar je zin! Gelukkig maar! Heel veel succes en super veel plezier! :)

    Kusje Anneke..

  • 08 Mei 2007 - 16:06

    Tea:

    Het lijkt me schitterend om te duiken!
    Was ik nog maar zo jong!
    Geniet ervan, maar wees wel voorzichtig!

    Liefs van je moeder (en de honden natuurlijk)

  • 09 Mei 2007 - 06:36

    Sjak:

    Cool ;)

  • 09 Mei 2007 - 08:27

    Bart V/d:

    Hey man klinkt goed allemaal en het is dus ook wel relax daar. Vanavond zal het mischien wat minder leuk voor je zijn maar daarna nog 1 wedtsrijdje en dan is de copmpetitie voor jullie ook afgelopen!
    Ga je nog maar ff flink misdragen daar en spreek je wel weer

    Groetjes

  • 09 Mei 2007 - 09:42

    Oma:

    Ik heb bij Esther en Hielke jouw site bekeken. Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. Pas goed op jezelf. Dikke tuut. Oma

  • 09 Mei 2007 - 19:49

    Dani Daho:

    Erg leuk die foto"s
    Ik zie dat je erg vcermaakt.

    Gr Dani Daho

  • 10 Mei 2007 - 09:56

    Jonas:

    Hi Fabs,

    Looks like a nice place there the Nederlandse Antillen!
    Hope you have a good time!
    Hier in North Sweden it was some snow today!! haha

    Regards
    Jonas

  • 10 Mei 2007 - 13:28

    The Kemperman Family:

    Beter pijlstaartinktvissen (mooi scrabblewoord trouwens) dan pijlstaartroggen, vind je ook niet? Kun je misschien nog een nieuwe klant voor ons daar vinden, dan komen we de watersportspullen wel even persoonlijk afleveren (haha!!)
    Hele dikke knuffel van ons allemaal

  • 10 Mei 2007 - 18:20

    Pa:

    ben je al zo bruin,of heb je je niet gewassen? Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Dat duiken lijkt mij ook prachtig.
    Mooi dat je stage je goed bevalt.

    Ook groed van Tjis,Fer,Ar en Bako.

    Kus pa.

  • 12 Mei 2007 - 10:37

    Tea:

    Wat fijn dat je aan moederdag hebt gedacht!!!
    Bedankt voor de chocokaart, ik zal er van genieten!
    Ik hou van je!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Mei 2007 - 23:21

    Arnaud:

    Bonjour Roald;
    Super un entrainement dans les antilles. j'espère que tout ce passe bien et au tu t'y plais. Bon courage et a bientôt avec plaisir.
    Amicalement
    Arnaud

  • 14 Mei 2007 - 08:20

    Stef:

    joh gozer..hahha kan je zon big mamma size shirt voor me halen?? haha..

    alles ziet er relaxt uit..zie al dat je een paar grote negers om je heen hebt..dus jij vermaakt je wel;)

    negergeria was ook vet.. als ik naar je huisje kijk en de zon zee strand gebeuren.. very simulair... veel plezier gast tjow!

  • 14 Mei 2007 - 12:00

    Oma Van Kennard:

    Hi Roald, zat eerst even op je chatbox, maar zie dat dit wat beter gaat.Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt en geniet ervan! Hier veel regen dus... niet gek dat je daar lekker in de zon bent.
    Groetjes van mij uit Ridderkerk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 50315

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: