auto en knip - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu auto en knip - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

auto en knip

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

02 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik heb mijn auto!!! een auto, meer is het ook niet, het rijdt! Ik ben er erg blij mee, het maakt het leven hier (nog) makkelijker. Ik heb de foto's ook geupload dus die kan je bekijken. Zoals belooft zou ik ook foto's van de knip maken, dat heb ik gedaan! Nu kun je zelf zien hoe mooi het is, mijn mond viel ook open toen ik daar aankwam... het is zo mooi.
Ik heb net men eerste stage dag achter de rug, even wennen weer, het was wel leuk. Mijn stagebegeleider is heel aardig en weet ook veel, ben er van overtuigd dat ik veel van hem kan leren. Ik moet wel een beetje aan het werktempo wennen, ligt niet erg hoog, maarja daar valt wel aan te wennen, haha!
Ik houd jullie op de hoogte! Ayo!

  • 03 Mei 2007 - 12:10

    Tea:

    De auto ziet er zo niet zo gek uit!
    Mijn eerste auto was een stuk kleiner!
    Wat een geweldig strand en denk er hard over om toch maar te komen in juni!

    groetjes van de honden en mij!
    xxx

  • 03 Mei 2007 - 15:52

    Michael:

    Jezus wat een paradijsje... Gaat goed dus, fijn om te horen.. IK hoop dat ik je snel kan ver gezellen.. Ik ben druk opzoek maar heb nog nix concreets gevonden.. Als je iets tegen komt moet je even roepen ja zou echt te meester zijn.. xxx mike

  • 03 Mei 2007 - 20:01

    Jacqueilen:

    Jooow Roald!!
    Leuk leuk! Ik hoor het wel, genoeg te doen om je niet te vervelen. Relaxed aan doen dus. Lekker veel leren en ook chillen. Goeie combi dus!
    Enne. oja, gefeliciteerd met je auto!
    Gave wagen hoor!
    Kan je btw ook beetje kitesurfen daar?
    Doe herman de groetjes van mij!

    xxx

  • 04 Mei 2007 - 21:29

    The Kemperman Family:

    Gave bak!!
    Wat een mooie kleur heeft dat water; lekker zwemmen zeker?
    Er wordt hier heftig geblokt voor de examens; konden we maar even langs komen om extra energie op te doen

    dikke knuffel van ons allemaal

  • 06 Mei 2007 - 16:36

    Henrieke/Lucie (mem):

    Hey Roald!

    Ik was even op waarbenjij.nu aan het kijken en toen kwam ik je site tegen!
    Zoals ik nu alles lees heb je het erg naar je zin?!
    En het is vast lekker warm weer daar.
    M'n moeder vond het erg leuk om de foto's even te zien, vooral van de knip baai want daar zijn ze ook geweest!
    We willen je heel veel succes en plezier wensen!

    Groetjes, Lucie & Henrieke

    P.s. mijn moeder raad je moeder aan om vooral heen te gaan ;)!

  • 07 Mei 2007 - 09:18

    Maarten:

    Roaldinho zo te zien gaat alles lekker!!
    enjoy!!

    ik hou je verhalen en pics in de gaten..talk to ya soon!!

    X

  • 08 Mei 2007 - 06:10

    Noekie:

    Wat superleuk om te zien hoe het met je gaat! En geweldig die auto, kun je je lekker redden. Veel plezier!

    Karel en Noekie

  • 08 Mei 2007 - 16:17

    Marilyn:

    he lieverd wat vet om allemaal te horen zeg. echt super. alleen maar genieten en genieten, beetje jaloers... nog mooie meiden gesignaleerd?? goed je best doen bij voetbal mss bieden ze je een contract aan kun je daar lekker nog langer blijven. heel veel plezier nog en super leuk om al je verhalen te lezen.

    dikke kus marilyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 50314

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: