bijna stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu bijna stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

bijna stage

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

01 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik heb er nu een weekje opzitten en begin morgen met mijn stage. De afgelopen dagen heb ik nog een heleboel dingen gedaan. Vrijdag avond trad Guus Meeuwis op bij mambo beach, niet echt mijn muziek, maar het was toch reuze gezellig. Zaterdag heb ik een auto gekocht, zoals ik al eerder had verteld is het zonder auto niet te doen hier omdat het allemaal toch nog wel redelijk groot is. Ik heb nog geen foto van de auto want ik krijg hem morgen pas, dit vanwege het overschrijven. Zaterdagavond hadden we een feestje van sandra, want die as jarig, dat was erg gezellig, we zijn daarna ook nog op stap geweest.
We waren zaterdag niet zo vroeg thuis, maar ik en zondag samen met mijn huisgenoot al om 8 uur het bed uitgegaan want om half 9 curacaose tijd begonnen de wedstrijden van de nederlandse compititie, deze gingen we luisteren via langs de lijn, erg spannend!!!''s middags hebben we de samenvattingen nog gezien op het strand bij een strandtentje, dus ik heb alves wel zien schitteren. Zondag avond heb ik samen met mijn huisgnoten en wat andere mensen lekker gebbq op het strand, dat was erg leuk en lekker, eigenlijk een hele apparte ervaring, zoiets zou in nederland niet kunnen.
Maandag was het hier natuurlijk ook koninginnedag, het wilheminaplein in het centrum van willemstad leek net amsterdam, het was een gekkenhuis, maar wel heel gezellig! 'S ochtends heb ik met herman (een andere fysio student) mee gedaan aan een kayak toernooi, de voorrondes gingen niet zo goed, maar we hebben het gered tot de finale en zijn zelfs 3e geworden (van de 30 teams), dat was erg leuk om te doen!
Vanmiddag gaan we naar de grote knip, dat is aan de west kan van het eiland, en dat schijnt verre weg het mooiste strand van curacao te zijn, helder blauw water en witte stranden, ik ben benieuwd!, ik neem mijn camera mee dus ik laat jullie de foto's wel zien!

  • 01 Mei 2007 - 17:33

    Tea:

    Ik zie wel dat deze stage hoofdzakelijk uit feesten bestaat!?
    Het serieuze werk moet nog komen denk ik, maar geniet van deze vrije dagen!
    Met Max en TT gaat het alweer beter.
    Wees je voorzichtig in je Rover!!!

    xxxjes

  • 01 Mei 2007 - 20:16

    Roos:

    Wel balen dat je nu de mooiste wedstrijd van het seizoen hebt gemist..!!
    Maar goed, jij zit daar natuurlijk wel super relaxed op de mooie stranden :)

  • 01 Mei 2007 - 22:16

    Fardau:

    Hey Roald
    Je relaxed daar wel lekker tot nu!!! Jarloers...! Klinkt allemaal heel erg leuk! Hebben ze bij jou in de supermarkt trouwens NLse producten drop, stroopwafels enz...? Ik mis ze nu al!
    Liefs Fardau

  • 02 Mei 2007 - 14:55

    Mark:

    ey pik,

    tijd dat je wat gaat uitvreten daar. Ons een beetje gek maken met je gechill, beetje in een bootje, alves bewonderen op het stran en Ahh jah, koop ook gewoon een auto omdat je wat last van de voeten heb. WERKEN JIJ in plaats ons de ogen uit te steken.

    meer even zonder gein,
    Geniet er van kerel.

    mzl

  • 02 Mei 2007 - 19:16

    Pa:

    Zo tezien vermaak jij je daar wel.
    Neem het er maar van.
    Veel sukses met je stage en voorzichtig in het verkeer.
    Kus

  • 02 Mei 2007 - 21:35

    The Kemperman Family:

    Aan de conditie van het speelveld daar te zien moeten er wel een hééleboel klanten voor die fysio praktijk zijn.
    Wat je auto betreft: ze rijden daar toch ook aan de "right" kant van de weg?

    Dikke knuffel van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 50316

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: