De eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

27 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon dias,

Ik ben nu een paar dagen op curacao en heb al heel wat dingen gedaan. Woensdag ben ik met meneer van Eijk mee geweest naar de voetbal club cvv-willemstad, daar hebben we een wedstrijd van u17 gekeken, ik heb een heleboel mensen van de club leren kennen. Volgende week ga ik zelf meespelen, bij het 2e team van willemstad, ik ben benieuwd. Donderdag avond ben ik samen met mijn huisgenoten en vriendinnen van hun uit eten geweest, die vriendinnen gingen de volgende dag weer terug naar nederland, een afscheidsdineetje dus, erg aardig van ze dat ze me mee vroegen. Daarna zijn we met zen allen op stap geweest, naar de nachtwacht, dat was erg gezellig.

Momenteel ben ik op zoek naar een auto, het is voor mij namelijk overal heen aardig ver lopen, vooral naar mijn stageadres is het nogal ver, ik kan wel een busje nemen, maar tussendoor moet ik toch veel lopen. Dan ben je helemaal bezweet. Mijn voeten hebben het daardoor ook zwaar te verduren, ze zijn 's avonds altijd behoorlijk dik en pijnlijk.

Ik heb er nog wat meer foto's op gezet, dit keer wat meer van de omgeving!

Groetjes!!

  • 27 April 2007 - 17:26

    Dyana:

    Als je terug bent, wil ik je best een voeten massage geven ;)


  • 27 April 2007 - 17:32

    Tea:

    Leuke foto's! vooral die van de big mama sizes!
    Fijn dat je zo'n goed contact hebt met je medebewoners!

    xxxxxx Bommel, Max, Spetter en mij

  • 27 April 2007 - 17:39

    Karen:

    Hey Lief!!

    Leuk te horen dat je het naar je zin hebt. Als ik de foto's zo bekijk, zou ik zo op het eerste vliegtuig terug naar Aruba springen haha gelukkig zijn de temperaturen hier ook lkkr op het moment! Rustig aan!! Dikke kus!!

  • 28 April 2007 - 09:44

    Dani Daho:

    leuke foto's!!.
    Vooral die van big mama sizes, erg leuk.

    Gr oetjes Dani Daho

  • 29 April 2007 - 16:54

    Tea:

    gefeliciteerd! je team is kampioen geworden!
    Jammer dat ik niet naar Heerenveen ben gegaan, 5-1 winst op feyenoord!!!!!
    4x Alves

  • 30 April 2007 - 18:12

    Sam:

    eeej roald, paradijsje daar lijkt et zo:)
    jammer van dat voetbal "gras".
    groetjes , keep rust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 50310

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: