dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

25 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon bini,

Gister ben ik veilig aangekomen, was een lange vlucht. Iemand van het appartement stond me op te wachten en zij heeft me naar het appartement gebracht. Daar heb ik even kennis gemaakt met mijn huisgenoten, prima gozers volgens mij. Ze boden me aan om mee te eten en savonds ben ik nog even met ze mee geweest naar een feestje, ik had toch nog geen slaap.

Vandaag ben ik willemstad wat gaan verkennen, best groot. Ik heb ook een sim-kaart gekocht zodat mijn belkosten niet te hoog worden. Mocht je de behoeftr hebben me te bellen, dan kan dan op 005999 679 0930, bel wel even via 0900bellen.com dan is het maar 13 cent.

Vanavond ga ik met van van Eijk, de man die mij geholpen heeft met dingen regelen naar de voetbalclub, daar zal de fysio waar ik stage ga lopen ook zijn. Ik houd jullie op de hoogte!!!

Oja check de foto's maar even.

  • 25 April 2007 - 20:20

    Alberta:

    He Roald,

    Zo te horen heb je een positieve eerste reactie van Curacao, das heel belangrijk. Het lijkt me leuk om te lezen wat je daar allemaal mee maakt, dus zal regelmatig even op je site kijken.

    Succes met de stage!

    Groetjes Alberta

  • 26 April 2007 - 05:44

    Jacob En Delilah:

    Hey kerel,

    Ff een reactie uit Mildam, suc6 en lekker relaxen daar...

    groetjes Jacob en Delilah

  • 26 April 2007 - 06:33

    The Kemperman Family:

    Hi Roald,
    Het uitzwaaien op Schiphol was ff vreemd,maar ook wel leuk. We hebben gewacht tot jullie opgestegen waren. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en dat je goed ontvangen bent. Heel veel plezier.
    Dikke knuffel van ons allemaal.
    Diana

  • 26 April 2007 - 08:50

    Lil John :

    gast! YEAH!! HARDE SHIT OOOHKEEJ!! ziet er goed uit ziet er goed uit.. hoe is het uitgaan dan? ben je al met een kapot geschuurde broek teruggekomen? OHKEEJ.. Skiet skiet skiet skiet! woooh

    Morgen ben ik ook vertrokken.. hou je op de hoogte veel succes!! peace

  • 26 April 2007 - 08:58

    Alma:

    Hej Roald!
    Wat leuk zeg allemaal!! Veel plezier daar en ik hou je berichten in de gaten:)
    doei doei en succes ermee!!

  • 26 April 2007 - 18:26

    Gerbrich:

    waaauw dit klinkt goed allemaal!!
    veel plezier daaro! geniet ervan!
    en succes met stage!

  • 26 April 2007 - 19:06

    Fam. De Boer:

    De eerste foto's zijn er al zien we, we wensen je vanuit de kolfbaan veel plezier daar en zullen wel wel vaker kijkje nemen op je site,


  • 26 April 2007 - 19:34

    Pa:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    Het ziet er allemaal prachtig uit

    Dikke knuffel,pa.

  • 26 April 2007 - 20:19

    Theun :

    Wil er zo wel heen, kon ik een beetje op je passen!!?? t 'ziet er gezellig en tropisch uit. Geniet met volle teugen Roald. Ook veel succes gewenst, met het lopen van de stage.

    Groet Theun

  • 27 April 2007 - 12:39

    Jorine:

    Hey boy!

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Ziet erg goed uit die foto's! :) Heel veel succes met alles! Geniet ervan!
    Een vriendin van me zit nu ook op Curacao misschien kom je haar wel tegen! Ze heet Marieke haha! You never know!
    Have fun Roald!

    Liefs,
    Jorine

  • 27 April 2007 - 16:58

    Fam. De Haan(Dennis):

    Hey man,

    Warm daar zeker. Mooie vrouwen, hahaha.
    Leuke reis gehad in het vliegtuig? Je moet wel goed je best doen daar. Doe ik hier ook! Als je terug bent moet je alles vertellen wat je beleefd hebt!!! Dan ga ik later ook nog een keer. Nou, veel plezier daar en heeeeeeeeeeel veel succes met je stage!

    Groetjes Dennis
    En natuurlijk van Angélique, Piet, Nina en Silvi.
    Oudeschoot duimt voor je!!!
    Ciao

  • 27 April 2007 - 19:32

    Arnold En Ilona:

    Hey geile beer!haha
    Alles oké daar?
    Vast wel!
    Niet te bruin worden hé?!
    Nou jonge,we wensen je echt heel veel plezier en succes met je stage.

    Veel liefs ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 50313

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: