Bijna weg - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

23 April 2007 | Nederland, Heerenveen

Het is dan eindelijke bijna zover, morgen vertrek ik naar Curacao. Ik heb er ontzettend zin in! Op dit moment ben ik druk bezig met het pakken van mijn koffer, best een moeilijk klusje:P

Via mijn site houd ik jullie op de hoogte van wat ik allemaal uitspook.

Nog even voor de mensen die niet weten wat ik ga doen, ik ga 15 weken stage lopen bij Fysiotherapie Praktijk Mahaai.

  • 23 April 2007 - 10:34

    Marita:

    Hoi Roald,

    Ik zal je verhalen wel bijhouden!Vind het wel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar! Koffer inpakken voor 15 weken lijkt me idd een lastige klus! Succes ermee!

  • 23 April 2007 - 12:04

    Fardau:

    Hey Roald!
    Heel veel plezier op Curacao!!! Heb goede vlucht!
    Liefs Fardau

  • 23 April 2007 - 12:46

    Lisanne:

    Heel veel succes en geniet er van!!
    Hou ons op de hoogte;)
    Liefs Lisanne

  • 23 April 2007 - 14:53

    Karen:

    Hey lief!!

    Al helemaal klaar voor de grote reis?? Ik zou zeggen maak er wat van en heel veel plezier daar! zal zo nu en dan wel ff kijken op je site ben wel benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken! xjes


  • 23 April 2007 - 16:04

    Dyana:

    Hey leukerd!Ik zag dat je me op msn had gevoegd, jammer genoeg ben je wel online maar sta je nu op afwezig!Ik had nog wel even willen kletsen...Nou ik wens je heel veel plezier op Curacao!!!Geniet ervan...Ik heb trouwens ander werk...dus in Heerenveen zal je me niet meer spotten...maar ik vind, dat zodra je terug bent...we even een drankje moeten doen...Goed idee?Kan ik al je verhalen horen :) Of staat de uitnodiging om naar Curacao te komen nog steeds?Hahaha :P Mail me maar een keertje of je ut een goed idee vind of niet!~

    Groetjes Dyana...

    (k)

  • 23 April 2007 - 17:19

    Dani Daho:

    Roald Otten,
    Ik wens je al vast een hele goede reis en een goede vlucht toe.
    Geniet ervan.

    Groetjes Dani Daho.


  • 23 April 2007 - 18:01

    Gerbrich:

    Heey hallo!!!
    heeel veel plezier op curacao!! succes met stage lopen en vooral super veel genieten daar!! komt wel goed denk ik;)

    Groetjes Gerbrich

  • 23 April 2007 - 18:27

    Arnie:

    hoi geilebeer!! ik wens je alvast goede reis,geen bolletjes meenemen? en heel veel plezier! de groetjes van arnie en kusjes van ilona

  • 25 April 2007 - 11:38

    Maarten:

    Roaldinho veel plezier ouwe pik!!!
    pak je rust daar.... en ik spreek je snel ouwe!

    greetz
    M.

  • 25 April 2007 - 15:09

    Tea:

    hoi lieverd,
    ik heb je wat extra fotoruimte gegeven, dus laat maar eens zien hoe mooi het daar is! Ik hoop gauw iets van je te horen of te zien.

    xxxx je moeder

  • 25 April 2007 - 18:42

    Irene En Sam:

    Hey Roald! Heb je de reis overleefd en geen belangrijke dingen vergeten mee te nemen? Enjoy Curacao!

    x Irene en Sam

  • 25 April 2007 - 18:50

    Papa:

    Ben je goed aan gekomen?
    Denk de hele dag aan je.
    Hoop snel iets van je te horen.
    Kus papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 50315

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: