zeer warm en regen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu zeer warm en regen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

zeer warm en regen

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

05 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen! Hoe gaat het in Nederland? Hebben jullie een fijne pinkster gehad, helaas doen ze daar niet aan op curacao, had dus geen vrij. Ik heb de afgelopen weer van alles gedaan en meegemaakt en heb ook even wat leuke foto's van mij in mijn duikuitrusting :)
Vorige week heb ik eigenlijk niet speciaals meer gedaan. Lekker elke dag naar stage geweest en 's avonds meestal chillen.
Ik zit hier nu 6 weken, dus het werd ook wel weer eens tijd om naar de kapper te gaan, even bijknippen. Alex moest ook nodig dus we besloten om samen te gaan zaterdagochtend. We waren bij ongeveer 6 kappers geweest, die allemaal al vol waren, toen we uiteindelijk bij kapper "ado den haag" uitkwamen, een kapsalon geverfd in de clubkleuren van ado den haag. We hebben heel lang getwijfeld of we daar wel geknipt wilden worden maar besloten om toch naar binnen te gaan. Het bleek dat die jongen waar de tent van was Ado heet en dat hij een tijd in Den Haag had gewoond, toen begrepen we de naam van de zaak. Het knippen was trouwens maar 15 gulden, das nog geen 7 euro, echt heel goedkoop. Zaterdagmiddag hebben we de hele middag op het strand gechilled met Claire (een collega van Alex), waarna we 's avonds lekker uit eten zijn geweest met zen 4'en, Herman een ander fysio student ging ook mee. We hebben het niet te laat gemaakt omdat ik zondagochtend mijn laatste twee duiken voor mijn PADI had. Het duiken ging prima en ik heb nu dus eindelijk mijn duikbrevet!!! Nu kan ik lekker overal duiken, we gaan binnenkort nog een bootduik maken, die kregen we namelijk gratis bij de cursus! Zondagmiddag was "te land, te zee en in de lucht" hier op curacao. Hier ben ik eventjes gaan kijken, dat was er leuk, maar het duurde nogal lang dus ben ik samen met mijn huisgenoten en nog wat mensen maar weer gaan chillen op het strand :P.
S avonds ben ik met Rens en Michael naar het UTS-voetbaltoernooi gaan kijken in het SDK (grootste stadion van curacao, +- 15.000) Er werden 2 wedstrijden gespeeld: utrecht-dodrecht en barber-tegen een braziliaanse ploeg. Er waren ongeveer 7 duizend mensen, erg leuk om een keer zoiets mee te maken hier. Minder leuk was het einde, want het begon te regenen als een gek, normaal duurt dat hier 5 min., maar nu wel bijna een uur. We waren drijfnat, mijn telefoon was ook vochtig geworden en die heeft het begeven :(. Ik kan gelukkig nu eentje lenen van mijn stagebegeleider.
De rest van deze week moet ik gewoon elke dag stage lopen, ik kijk al weer uit naar het weekend! Zoals het nu staat gaan we namelijk met mijn huisgenoten een jeepsafari doen, daar heb ik erg veel zin in, ik zal jullie laten weten hoe het was! AYO!

  • 05 Juni 2007 - 21:28

    Tea:

    leuk die foto's in het duikpak, zou het best eens willen proberen!
    die witte outfit staat je trouwens ook erg goed!
    liefs en xjes van mij!

  • 05 Juni 2007 - 21:40

    Nancy:

    Ik wil foto's zien van je leuke zwembroek ouwe :P maar een duikpak staat je ook cool hoor! veel plezier nog ;)

    xx

  • 06 Juni 2007 - 10:19

    Gerbrich:

    Heey hallo!!! leuk hoor al die verhalen!! pinkster was erg gezellig hoor, hveen feestte er prima op los;) maar zou toch kiezen voor duiken, zon, zee en strand! ojah en stage lopen natuurlijk:P nou veel plez nog daar! Groetjes Gerbrich

  • 07 Juni 2007 - 19:58

    Henrieke:

    Hey, Hey!
    Gaaf man, dat duiken, en is de zee daar ook echt zoals je het je voorsteld? (dus allemaal gekleurde vissen, en allemaal koraal?!)
    Maar iig lijkt het me echt super.
    2e pinksterdag was wel oke, veel gelachen om alle dronken mensen natuurlijk ;).
    Nog veel plezier daar op curacao!

    Groetjes, Henrieke

  • 08 Juni 2007 - 11:00

    Bart V/d:

    Hey man klinkt goed allemaal. Het enige dat ik mis zijn de mooie vrouwen! Geen verhalen erover en geen foto's, ze zijn er toch wel? Succes ermee

    groetjes

  • 13 Juni 2007 - 19:37

    Irene:

    Hey Roald! Ik hoorde van Sam over je enge inbrekerverhaal, dus ik denk, ik kijk maar even op zn site om te kijken of t wel goed met je gaat! Ik vin je wel een held hoor! Maar zo te lezen gaat t verder weer prima met jou! Ben jaloers op je duikbrevet, hartstikke leuk man! Kan je ook nog s de andere wereld bekijken, als je daar de gelegenheid voor hebt.

    Geniet ervan en succes nog met je stage! Ben je aan t afstuderen of moet je hierna nog een jaar?

    Groetjes ook van Sam!

    Irene


  • 15 Juni 2007 - 08:20

    Mark:

    Goed te horen dat nog alles goed gaat daar. Je hebt zeker niet verteld bij die kapper wat je club is. Anders had je nu blockhead styl gehad gok ik. En moet zeggen je verhalen klinken allemaal goed maar misdraag je je af en toe ook nog wel een beetje?, ook daarvan foto's graag ;)

  • 15 Juni 2007 - 08:20

    Mark:

    Goed te horen dat nog alles goed gaat daar. Je hebt zeker niet verteld bij die kapper wat je club is. Anders had je nu blockhead styl gehad gok ik. En moet zeggen je verhalen klinken allemaal goed maar misdraag je je af en toe ook nog wel een beetje?, ook daarvan foto's graag ;)

  • 15 Juni 2007 - 18:56

    The Kemperman Family:

    Hi die Roald,
    Even korte mededeling; Kennard en Lindy zijn allebei geslaagd! Dus je kunt een stevige borrel nemen om dat te vieren. Heel veel plezier volgende week.

    dikke knuffel van ons allemaal.

  • 17 Juni 2007 - 09:44

    Tea:

    Morgen is het dan zover!
    Ik heb er heel veel zin in!
    Ik zie je morgen op het vliegveld!
    xxxjes

  • 18 Juni 2007 - 05:26

    Ineke:

    Hallo Roald, ik heb jouw moeder vanmorgen op de trein gezet, dus ze is onderweg.Heel veel plezier en geniet van jullie week samen, liefs Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2007

Aan alles komt een einde...

07 Augustus 2007

nog even genieten

24 Juli 2007

weer bezoek

29 Juni 2007

lekker vrij

18 Juni 2007

chillen op de antillen
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 50309

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: