vertrek 14 januari - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu vertrek 14 januari - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Roald Otten - WaarBenJij.nu

vertrek 14 januari

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

05 Januari 2010 | Nederland, Heerenveen

Eindelijk is het dan zover! Na lang wachten op mijn visum, kreeg ik deze eindelijk! net voor oud & nieuw. Vervolgens is mijn vlucht geboekt op 14 januari. Ik zal via Saudi Arabie naar Doha, de hoofstad van Qatar, vliegen.
Zondag de 17e begin ik met werken (het weekend is daar vrijdag en zaterdag). Ik ga werken in het Qatar Orthopedic and Sport Medicine Hopsital, ook wel ASPETAR genoemd. Dit is een ziekenhuis waar uitsluitend sporters worden behandeld, voornamelijk voetballers. Het ziekenhuis is een officeel medical center van de FIFA. Ik zal me daar bezig houden met de revalidatie. Om een indruk te krijgen van hoe het ziekenhuis eruit ziet, moet je maar even op de website kijken: www.en.aspetar.com.
Ik zal jullie via deze site af en toe op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak en uitspook.

  • 05 Januari 2010 - 15:11

    Mirjam Vd Velde:

    Super Roald, eindelijk gaat je avontuur beginnen!!
    groetjes Mirjam

  • 05 Januari 2010 - 15:20

    Danny Micola:

    Hey Roald,
    Super voor je! Ik wens je al het goeds toe en alvast een goed vertrek. Misschien komende zaterdag nog even ijshockey kijken?

  • 05 Januari 2010 - 15:20

    Nancy:

    Spannend! Heel veel plezier en ik lees je berichtjes wel :)


  • 05 Januari 2010 - 15:29

    Alle En Ineke:

    Eindelijk gaat het grote avontuur beginnen,veel succes en leuk dat je weer op waar ben jij nu bent, dat houdt ons helemaal op de hoogte, XX

  • 05 Januari 2010 - 22:56

    Ronaldihno:

    He Roald heel veel succes en we houden kontakt.

    RD

  • 06 Januari 2010 - 14:16

    Jacquelien:

    He Kanjer!

    Ga jij ff wat gaafs doen!
    Heel veel plezier en veel succes daar, ik volg je wel!

    Groetjes!

  • 06 Januari 2010 - 20:47

    Loredana:

    Hey Roald !
    Erg leuk voor je dat het eindelijk door gaat en dat je nu bijna weg gaat!! Ik wens je enorm veel plezier, het zal zeker een hele mooie ervaring zijn! Ik zal je site checken .. veel foto's maken he ?!
    Groetjes Loredana

  • 08 Januari 2010 - 15:01

    Annie:

    Top! Leuk dat je een verslag bijhoudt. Veel plezier daar!

  • 09 Januari 2010 - 15:54

    Henrieke:

    Wat gaaf dat je die kant opgaat!Hoelang blijf je? Heel veel succes met alles daar en ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes, Henrieke

  • 13 Januari 2010 - 19:46

    Ineke:

    Roald, morgen een hele goede reis,goede vlucht en een fantastische aankomst, liefs Alle en Ineke

  • 14 Januari 2010 - 17:19

    Jelena:

    Baby, ik mis je nu al... Wat een mooi good bye was 't, niet?

    Je zit nu in het vliegtuig en kijkt vooruit naar jouw jaartje. Pak t en geniet ervan. Ik denk aan je!!!!

    Love u dearest, kisses and love(L)

  • 17 Januari 2010 - 09:56

    Tea:

    Hey Lieverd.

    Ik ben benieuwd hoe je eerste werkdag is verlopen. Laat het ons gauw weten!

    Liefs Tea xxx

  • 19 Januari 2010 - 14:00

    Opa En Oma Bolmers:

    roald,wij wensen je een fijne tijd toe in qatar.
    groeten van de zwette

  • 31 Januari 2010 - 13:22

    Bako:

    Nog bedankt voor het vogeltje hoor.Oma praat er tegen , wij draaien het om als we er zijn.
    Groet uit Wateren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Qatar

Recente Reisverslagen:

11 September 2010

Nieuwe site/blog

19 Augustus 2010

vakantie en trouwen

14 Juli 2010

naar NL

12 Mei 2010

vakantie met men meiden

22 April 2010

Birthday!
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 50304

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: