naar NL - Reisverslag uit Doha, Qatar van Roald Otten - WaarBenJij.nu naar NL - Reisverslag uit Doha, Qatar van Roald Otten - WaarBenJij.nu

naar NL

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald

14 Juli 2010 | Qatar, Doha

Het is weer tijd voor even een update. Het is weer even geleden dat ik wat op mijn zijn heb gezet. Maar dit was niet omdat ik niets gedaan heb. In de afgelopen maanden sinds mijn moeder en Jelena weer naar huis zijn, heb ik best wel wat leuke dingen gedaan. Zo heb ik in mei een woestijntocht gemaakt en heb ik mee gedaan aan de unofficial Qatar rally. Beide evenementen waren georganiseerd door een aantal Nederlanders. De woestijntocht was een kampeerweekend door heel Qatar. We vertrokken op een donderdagavond en zijn dus in het donker door de woestijn gereden over alle zandduinen, echt super gaaf! Vervolgens zijn we gaan kamperen bij de Inland Sea, het is echt heel mooi daar! De volgende dag gingen we naar de andere kant van Qatar, weer dwars door de wildernis en hebben daar vervolgens weer gekampeerd. De unofficial Qatar rally heb ik samen aan mee gedaan met James. James was mij copiloot. Ik had nog nooit eerder een rally mee gedaan en ik wist iet zo goed wat me te wachten stond, maar ik had goede verhalen gehoord, dus wilde het niet missen. De rally is eigenlijk een soort speurtocht. Je hebt allemaal verschillende opdrachten, je moet bijvoorbeeld aan de hand van wat simpele lijnen en pijlen ergens heen rijden, of je moet vragen beantwoorden om je route te acherhalen etc etc. Tussendoor hadden ze een lekkere lunch georganiseerd en ’s avonds was er een bbq. Erg geslaagd allemaal, ondanks dat James en ik meerdere keren goed verdwaald waren en dus ook niet in de prijzen vielen, haha.
Vervolgens zijn vorige maand mijn vader en Tjissy langs geweest. Ze waren hier voor zo’n 10 dagen. Ik had helaas deze keer niet vrij, maar omdat we twee weekeinden hadden en omdat we er ’s ochtends mooi vroeg uitgingen, hadden we genoeg tijd om leuke dingen te doen. En als ik aan het werk was, dan gaf ik de autosleutels aan mijn vader en dan konden ze alle kanten op. De dingen die we hebben gedaan zijn eigenlijk vrijwel hetzelfde als de dingen die ik met mijn moeder en Jel heb gedaan, meer is er eigenlijk niet te doen hier, haha. Qatar is maar klein. Het was echt een ontzettend leuke week!
De afgelopen weken heb ik het heel druk. Ik werk bijna elke dag van 8 tot 8. We doen momenteel allerlei fysieke testen bij de voetballers hier in Qatar en dit doen we ’s ochtends. Vervolgens moet ik ’s middags nog mijn gewone shift draaien. Maar gelukkig!!!! Ga ik dit weekend naar Nederland! Ik vlieg van donderdag op vrijdagnacht. Ik heb hier echt ontzettend veel zin in. Ik kan niet wachten om Jelena weer lekker vast te kunnen houden! We gaan dit weekend (zondag) lekker op vakantie met de auto naar Frankrijk, dan hebben we even lekker twee weekjes helemaal voor ons zelf! Daarna ben ik nog een week in Nederland, 8 augustus vlieg ik weer terug naar Qatar! Terug naar de hitte, het was gister 50 graden en het was gister avond om half 10 buiten nog steeds 43 graden.
En wanneer ik dan in Qatar zit, zal Jel me niet veel later komen vrijgezellen. Mijn doorzetter heeft namelijk haar opleiding afgerond en de baan hier in Qatar is ook helemaal zeker! Kortom, er staan ons de komende periode veel leuke en spannende dingen te wachten!


  • 14 Juli 2010 - 06:41

    Kim:

    Hey Roald,

    weer leuk om te lezen. Hoop dat je een super leuke tijd krijgt met jel als je terug bent. Geniet ervan.

    Groetjes Kim.

  • 14 Juli 2010 - 11:14

    Klaver:

    Hey Roald,

    Je doet een hoop leuke dingen. Ga zo door ;-)
    We houden contact.

    Gr. Klaver

  • 14 Juli 2010 - 12:26

    Danny:

    Hardstikke leuk om te lezen. Fijne tijd toegewenst in NL/Frankrijk.

  • 14 Juli 2010 - 18:02

    Jacquelien:

    Ola Roald!

    Wat kicken zeg! Veel plezier op vakantie.
    Wanneer heb je tijd om nog meer nederlandse gasten te ontvangen? Lijkt me wel wat ;)

  • 09 Augustus 2010 - 12:20

    Hilco:

    Wat een verhalen weer zeg. Je vermaakt je dus nog prima. Kijk ik weer een keer op de site..Ben je al weer in Nederland geweest. Het voetbalseizoen staat al weer voor de deur..Dit jaar trainer van B1 tm B3 geworden en coach van B1 (Hoofdklasse). Een hele uitdaging dus.
    Heel veel plezier daaro nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Qatar, Doha

Qatar

Recente Reisverslagen:

11 September 2010

Nieuwe site/blog

19 Augustus 2010

vakantie en trouwen

14 Juli 2010

naar NL

12 Mei 2010

vakantie met men meiden

22 April 2010

Birthday!
Roald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 50293

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 September 2014

Qatar

24 April 2007 - 16 Augustus 2007

Stage Curacao

Landen bezocht: